Potrivit dispozițiilor OUG 34/2014 privind protecția consumatorului la încheierea și executarea contractelor la distanță: “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”.
În cazul în care doriți să returnați produsele achiziționate, DRALIV AUTO SRL vă garantează termenul de retur prevăzut prin lege, și anume 14 zile de la primirea produsului.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de către cumpărător.
Acesta nu va plăti transportul în cazul în care primește:

  • un produs cu defect de fabricație, returul va fi organizat și plătit de către DRALIV AUTO SRL
  • un produs greșit, returul va fi organizat și plătit de catre DRALIV AUTO SRL
  • un produs deteriorat la transport, în acest caz aveți obligația ca în momentul recepționării coletului să verificați integritatea pachetului, iar în cazul în care acesta prezintă urme vizibile de deteriorare sau scurgere lichide, să solicitați curierului completarea procesului verbal de constatare a deteriorării mărfii.

Atenție! Nu vor fi acceptate produse deteriorate în lipsa procesului verbal de constatare a deteriorării mărfii completat și semnat de reprezentantul firmei de curierat (Sameday).

Pentru exercitarea dreptului de denunțare unilaterală a contractului trebuie să completați Formularul de Retur prezent pe această pagină.

Orice schimb de produs se poate face doar în limita stocului disponibil. Dacă produsul dorit nu mai este în stoc, vă puteți alege altul cu achitarea eventualelor diferențe de preț de către dumneavoastră sau restituirea lor de către DRALIV AUTO SRL.

Produsul pe care doriți să-l schimbați trebuie trimis către noi printr-un curier organizat de dvs. (în afară de Poșta Română) la adresa: strada Bogdan Vodă 91 A, Sighetu Marmației, Maramureș, România.

Orice produs pe care îl veți returna trebuie să nu fie desigilat sau deteriorat. Produsul trebuie să fie însoțit de toate etichetele și ambalajele originale (legea 249/2015, art 16(8)). Vă rugăm să folosiți un ambalaj protector pentru expediție, dacă se poate cel original. Produsul nu este primit dacă este zgâriat, deteriorat, dacă nu are etichetele intacte ori dacă îi lipsesc din accesorii.

În cazul în care nu doriți schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, vă vom înapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar în contul IBAN specificat de dvs. în Formularul de Retur. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face în maxim 14 zile calendaristice de când produsul returnat a ajuns la adresa specificată mai sus.

Atenție! Nu primim colete returnate cu plată ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a căror plată de transport a fost efectuată de expeditor (client).

Numărul comenzii este specificat în contul de client sau în email-ul comenzii.
Completați cu datele dvs. bancare, care să cuprindă numele titularului de cont, contul IBAN și numele băncii, pentru a putea iniția transferul sumei către dvs.